Örtsandlådans varande och blivande

När jag har fått något för mig, ja, då ska det hända nu...eller helst igår.
Och, som jag sagt tidigare, oftast kommer mina infall vid tämligen olämpliga tider.
Senast var det orkidéerna som skulle ut och ett fönster som behövde ny "inredning".
(orkidéerna har förresten fått nytt hem...hos mamma)

Just nu är det en örtsandlåda som ska inhandlas.
Jag vet, det skulle kunna vänta tills våren.
Men där finns en hake.
Vitlök ska tydligen sättas på hösten.
Och vitlök ska naturligtvis finnas i min örtlåda, helt klart.
Tillsammans med mynta, basilika, oregano, persilja...ja en massa.
Mannen kollar runt på nätet...han har just nu hittat en sexkantig.


Låter bra. Ser bra ut.
Mannen åker till Jem & Fix vid halv tolv.
Gott så.
Jag kan koppla av.
Sandlådan blir fixad idag, nästan igår...

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: janne/Siverth

Det kommer att bli fint och en liten sittkant finns det ju också.

Däremot så gillar jag inte när man har pallkragar att odla i och allra fulast är det med sådana som har firmatryck stämplat på sig.

2010-08-05 @ 12:12:58
URL: http://ingehvit.bloggplatsen.se/
Postat av: anne

Hon får sina infall snabbare än grisen hinner blinka!

2010-08-05 @ 15:41:11
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha...ja...har man bestämt sig så varför vänta :)

Kram på dig!

2010-08-05 @ 15:53:34
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0