På vägen hem inatt...

...försökte jag mig på att göra ett inlägg via mobilen, med en bild och allt...
...mest för att jag inte skulle sitta och somna i bilen...
...ja, och så ville jag testa om jag kunde.
Det både kunde jag och inte, kan man säga.
Hela meddelandet kom ju liksom inte in...
"Om två timmar..."
...var ju kanske inte så intressant, även om vissa höll på att smälla av, av nyfikenhet...=)

Göteborgstrippen blev lyckad.
Vi hade tur med allt och trippen avslutades (naturligtvis) på Liseberg.
Ni kommer att få se allt lite senare i eftermiddag...
...med alla mina äventyr och åkturer.
Tills vidare får ni hålla tillgodo med de här...



...gisses, vad jag busade...
...upp...


(och ser ni - "no hands" till och med!)

och ner...



...upp...



...och ner...



...upp igen...



...hujedamig, vad det gick undan och vad det kittlade i magen! =)
Ni ser ju själva hur det fullständigt virvlade och fläktade och att jag var skiiitsvår att fånga på bild.
Därav den dåliga bildkvalitén, såklart...

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahahahahahahahahahhahahahahahaha!

Precis så där hade jag och Syrran tänkt oss att ditt inlägg skulle se ut.

När vi pratade i telefonen sa jag just:

Men hon är så modig att hon till och med kör en no hands :)

Ser framemot att få se fler bilder!

God morgon,tokstolle!

2010-08-11 @ 09:17:41
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: carina

Vad roligt med en liten semester tripp :)Håller du på att träna att åka rulltrappa? Ha en bra dag! Kram

2010-08-11 @ 10:46:21
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Ha, ha, ha!!!

Helt fantastiskt underbart!!! Du är ju helt galen!! ;))

Det var ju värsta "Balder-bilder" så tro jag det att det inte var lätt att fånga dej på bild!!

Love it!

Kram

2010-08-11 @ 11:51:46
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Boppan

Du Ä R en modig kvinna Gagga. Det är ju det jag alltid har sagt ;-)



/ Lena

2010-08-11 @ 13:16:33
Postat av: Miss Juni

Ni har inga rulltrappor i Skurup, förstår jag... ;o)

2010-08-11 @ 14:05:42
Postat av: Znogge

Verkar ha varit en trevlig resa ;-)



Välkommen hem!



Kram

2010-08-11 @ 15:15:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Carina

Du fullkommligt galna, modiga kvinna som åker rulltrappa så där. Och utan händer dessutom!!

Jag säger som miss Juni. Var det första gången, hihi

Kramkram

2010-08-11 @ 15:17:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0