Ystad by Night

Ni vet i måndags, då jag skulle träffa kursaren för att få "inside information" om ett jobb...
Jag slog två flugor i en smäll den kvällen.
Efter S och mitt möte (tack S, förresten, för att du tog dig tid...det var mycket givande!) hade jag en dejt med mannen och svärisarna.
Vi käkade middag på Le Cardinal i Ystad (ja, igen!).
Denna gången blev det Vitlöksbröd till förrätt och Planka med kyckling till varmrätt.
Så gott!
Rött vin till detta, som följdes av en Cappucino (eller Irish Coffee för vissa) och en skvätt Xanté.



Gott det med. =)
Sen blev det en liten vandring genom Ystads gator, till tåget mot egna hålan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en jätte trevlig kväll.

Vilken mat och dryck du fick i dig.

Såg du Kurt Wallander? ;)

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-08-06 @ 08:47:32
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken hrlig kväl...



Kram

2010-08-06 @ 08:58:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Miss Juni

Har inte alls varit i Ystad i sommar. Och jag saknar det!!

2010-08-07 @ 10:21:12

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0