Högtidligt firande

Ja, det har varit ett evigt firande hela dan.
Som vanligt, då kidzen har födelsedag, får de bestämma hur planerna ska se ut för dagen.
Alltså inleddes morronen med scones. =)
Sen kom hela tjocka släkten på kalajs, där sonens favvis - snickerstårta - bjöds på.
På kvällen låg en beställning på fläskfilé med kroketter och bearnaisesås.
De som ville fick råstekt potatis med rödvinssås oxå.
Det belv en lyckad dag och alla verkade nöjda och belåtna, särskilt yngsta sonen...som sig bör, då det ju faktiskt var hans dag.
Nu återstår bara för mig att önska er en god natt (jag vet...jag har varit osynlig på era bloggar i helgen, men jag har faen inte hunnit!) och hoppas på ett kärt återseende i morron!
(Morrondagen är dock lite hektiskt...MAH 10-16 i morron, men vi "ses" på kvällen)

KRAM
&
GODNATT
önskar

Kommentarer
Postat av: margit

Så trevligt at ni fått fira idag!! Viktigt att barnen får ha roligt och få presenter när dom fyller och att nära o kära träffas också!

Ja ibland så går dygnets timmar så fort ..att man inte hinner med bloggen...och kommentarer...

nksar dig en fin /ny arbetsvecka i morron!!

Kram!

2010-02-07 @ 22:21:26
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tror jag det, att man inte hinner med bloggeriet med ett sånt körschema! Hoppas du fick lön för mödan vid spisen, med uppskattande rapningar och breda leenden ;D Tack för snickersreceptet, det ska jag briljera med till påsk, kanske..eller redan till helgen! Kramar!!

2010-02-08 @ 12:19:57
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0