Klockan 22:22:43 igår kväll...

...då publicerade jag mitt sista inlägg för kvällen.
Klockan 22:23:00 (senast) sov jag som ett lite barn!
I soffan...hela natten!
Men som jag sovit!
Som en stock...som en prinsessa...som en...ja, gott i alla fall! =)
Vaknade runt fem och kände mig hur pigg som helst.
Tyckte dock det var liite tidigt att stiga upp och vaknade lagom till halv sju, då luren precis skulle till att ljuda.

Dagen på jobbet har flutit och har varit hur trevlig som helst.
Mannen mötte upp då jag slutade och vi handlade inför myskvällen.
Till middag, på mannens "begäran", blir det köttfärspaj.
Nej, inget recept kommer att publiceras.
Jag gör enligt eget huvud idag. =)

Ikväll blir det melodifestival.
Detta trots att jag egentligen inte har så höga förväntningar på kvällens delfinal.
Just därför kan den ju bli super.
Då man minst anar liksom.
Jag gillar förstås Andreas Johnsson...

...äsch, inte lönt att spekulera innan.

Kram på er och ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: ansepanse

jag har heller inga stora förväntningar, men man vet ju aldrig, det kan ju bli riktigt bra

ha en fin kväll - kramar

2010-02-13 @ 17:01:52
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker att det inte är några bra artister i kväll heller.

Men man får hoppas på att någon av låtarna är bra.

Jag ska självklart se på melodifestivalen i kväll men denna gång på tv :)

Ha det bra och kram på dig!

2010-02-13 @ 17:43:13
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Boppan

ZZZZZZZZZZZZZZZ hörde ända hit hur du snarkade,,

Kanske jag tittar på "mello" lite i af. Bara O S på den andra tv:n = Blä

Ha de gott / Lena

2010-02-13 @ 18:06:43
Postat av: anne

Näää, några spekulationer ägnar jag mig inte heller åt, det blir som det blir.

2010-02-13 @ 18:48:35
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0