Läser så ögonen blör...

...i en bok som, i och för sig, är intressant...men ack så tragglig!
Är nog inne i en period då jag inte alls vill låta mig inspireras av "gamla forskargubbar".
Jo, det är klart att jag vill...men jag vill göra det när jag vill.
Förstår ni?!
Inte för att MAH bestämt att på fredag ska jag examineras i teorier kring lärande och för att de bestämt att jag minsann ska jobba med den och den och att vi ska skriva det och det...
Äh, jag lägger ner!
Är bara gnällig...=/
Boken heter "Spår av teorier i praktiken" och behandlar konstruktivismen (Piaget), sociokulturell inriktning (Vygotskij) och fenomenografi (Marton) och den tråkar ut mig nåt otroligt just nu!

Fyyyy faaasen, vad det snöar i Skåneland...och blåser!
Fullständigt vräker ner och mina fönster börjar bli sådär härligt igensnöade som jag gillar!
Jag vet, jag är lite konstig! =)

Kommentarer
Postat av: Miss Juni

Kan tänka mej att väder och väglag är riktigt besvärligt nere hos er på slätten! Jag fasar redan lite för hur det ska vara när jag ska kasa till jobb imorgonbitti...

Vore mysigt att bli insnöad på RIKTIGT!! Inte komma till varken jobb, skola, affär eller nå´nting! Ett par da´r i alla fall... ;o)

2010-02-02 @ 22:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Postat av: gun

Ja nog har vi snö så det räcker till alltid, måste säga att jag gillar den vita härliga snön, men nu känns det som om det får räcka!! Ikväll är det 18 grader kallt igen och nån liten rackare skvallrade att det kanske skulle komma ca 2 dm snö till, gaaaahhhhh vad säger man????

Ha det bra med din lektyr;))))

2010-02-02 @ 23:02:47
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Cina

Håller tummarna för att det går bra med läsandet och examinan!

Här i Eskilstuna vräker snön ner idag, inte så kallt men blåsigt. Det blev verkligen en riktig vinter!

Har haft kontakt med släkten i Hässleholm och det är visst riktigt besvärligt "där nere". Hoppas det lugnar ner sig snart!

Ha en bra dag!

Kram!

2010-02-03 @ 11:13:31
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0