Söndag, slapp och flytt

Gårdagens kurs var faktiskt bättre än den för fyra år sedan.
Och nu man fick i alla fall en bok för pengarna, en riktigt bra bok faktiskt, med rekommenderade moment att gå igenom med övningsköraren.
Det blir nog bra.

Eftermiddagen tillägnades köket.
Luckorna kom, efter ett par psykbryt, äntligen på plats.
Alla utom två, vill säga...
...eftersom två luckor var "felmålade" och måste in till måleriet igen.
GAH, att det aldrig kan bli 100% rätt nån gång!

Kvällen intogs i soffan och vi kollade på melodifestivalen.
Bäst (enligt mig) var Darin.
När han sjöng stod gåshuden rakt ut.
Näst bäst (fortfarande enligt mig) var Crucified Barbara.
Lämpliga för andra chansen var (jepp...enligt mig) Alcazar och Timoteij (låten var dock lite för "plingig och plongig" för att passa mig riktigt).
Ja, ungefär så tyckte jag.
Erik Linder sjöng en smäktande ballad i sann Ted Gärdestad-stil som var oxå fantastisk.

Idag har jag fått sova ut!
Så härligt!
Vaknade klockan tio och då stod frukosten på bordet...=)

Idag blir det till att hjälpa lill-brorsan att flytta.
Han flyttar in till flickvännen.
Äntligen, kan man tycka...men man måste ju vara redo.
Det är han tydligen nu.
Lycka till C & M!!! =)

Ikväll blir det nog, som vanligt, en söndagsfilm.
Vilken vet jag inte än.

Efterbilder kommer på köket så småningom.

Nu ska jag ta en liten blogg-runda och kolla vad ni haft för er!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi gjorde inte som majoriteten av svenska folket, vi såg en film istället för melodifestivalen.

Australia, har du sett den? Om inte så gör det. Jättebra film tycker jag.

Här händer inte mycket idag. Vill bara sitta inne och kura. -20 var det i morse och det blåser rejält även idag.

Jag ser fram emot att få se ditt kök :)

Ha d gött goa du!

kramar

2010-02-21 @ 11:14:40
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag tycker också att Eriks bit var fin.

Kan hända att jag tycker det för jag älskade Ted och visst finns det en likhet mellan Erik och Ted.

Kenneth skriver mycket fina texter.

Frukost på bordet...vilket lyx :)

Ser framemot bilderna på köket.

Typiskt att det blev fel :(

Ha nu en bra dag och kram på dig!

2010-02-21 @ 11:20:29
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Miss Juni

Hur då felmålade??

Var det bara jag i hela vårt avlånga land som gillade Bah Bunke, nr 2?? Tonight. Tyckte den var helskön. Oxå kom den sist...inte för den skulle vinna, men ändå...

2010-02-21 @ 15:13:19
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0