Vilken natt!

Jag har sovit skitdåligt och det på grund av mardrömmar.
Har haft en sån där natt när samma dröm liksom bara börjar om och börjar om...
...man kommer inte ur den...vaknar skräckslagen, konstaterar att det bara var en dröm...somnar om och samma dröm börjar om...
Jag är dessutom helt säker på att jag inte varit ensam i sovrummet.
Har känts som om någon tittat på mig. (och nä, mannen är inte hemma)
Någon har dessutom slagit med sovrumsdörren...
Jag har legat som paralyserad och helt skräckslagen.
Tyvärr kommer jag inte ihåg något av drömmen nu (och det är väl konstigt...efter en hel natts helvete...och nu minns jag bara en bråkdel).
Jobbigt var det i alla fall...och svettigt!
Usch nä fy, vad det var läskigt!
Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Carina

Usch vad läskigt att drömma så. Min drömtydning säger att du saknar din man, hihi

Här blev det ingen power nap men en promenad i det vackra vädret med mannen var ganska bra det me´

Nu borde jag ta tag i lite skolarbete men jag måste nog attackera tvätt korgen först.

Kramen

2010-02-25 @ 11:52:53
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Magda

Usch... Lider med dig... Jag har perioder då jag ofta kommer i håg mina drömmar... De är så klara så jag ofta tror att de är verklighet... O jag vaknar ofta... Hemska drömmar... O oförklarliga till en början.. Men nu har jag lärt mig att tyda dem delvis... De är ju hjärnans sätt att bearbeta saker som sker omkring en själv...



Tips...Skriv ner dem när du vaknar, direkt... De du kommer ihåg. Sen är de bara att börja beta av dem... Viktiga saker.. Färger... dag eller natt... Känslan, rädd, glad orolig eller arg... Andra personer... Inne eller ute... Solsken eller mulet...



Alltid en bra början...



Jag drömde en dröm när jag mådde jättedåligt... som verkligen satte sig hos mig... Den fick jag hjälp att tyda...o de hjälpte mig att förstå mkt av hur jag själv är o fungerar...

2010-02-25 @ 12:33:59
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/
Postat av: ansepanse

usch, vad läskigt, man tror ju alltid att det är sant också

kramar

2010-02-25 @ 17:20:23
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: anne

Blä! Vad är det där för äckliga drömmar! Sånt vill man inte ha! Jag brukar nog skaka av mig de enstaka mardrömmar jag har hyfsat lätt, tackolov...

2010-02-25 @ 19:59:37
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0