Amen fy...

...vilken tråkig blogg detta har blivit!
Inga nya inlägg med uppdateringar...=(
Det är tillfälligt, jag lovar.

Jag har varit strängt upptagen med att ha TANDVÄRK, något så fruktansvärt så jag inte vetat vart jag skulle ta vägen emellanåt.
Ni som känner mig vet att jag lider av en förskräcklig tandläkarSKRÄCK!!
Men idag gick det inte längre.
Jag var helt enkelt tvungen!

Skräcken är tvådelad.
Dels är det själva upplevelsen som är så ångestfylld så att tårarna rinner, dels är det notan...och då rinner tårarna av den anledningen!

Idag var Mrs T dock snäll i båda avseenden (hon är alltid snäll, har ju valt henne med omsorg utifrån min skräck) - den akuta och provisoriska behandlingen gick bra och innebär att jag kommer att överleva helgen och jag blev inte ruinerad. =)

Den permanenta lösningen i mars kommer dock att bli ett kostsamt kapitel med en slutnota på 4.700 jävla kronor!
Men dit är det långt och nu är det fredag!
Dags för en smärtstillande cocktail känner jag!

Trevlig fredag!! =)

Kommentarer
Postat av: Jess

Usch, vilka sura pengar fast man vill ju ha bra och fina tänder!

2010-01-22 @ 18:56:22
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0