Awardavslutning!

Om jag skulle ta och avsluta awarden jag fick (3 inlägg ner)...och faktiskt på ett värdigt sätt...
...nämligen genom att nämna dem som jag fick den av. =)

(Jag hoppas jag inte glömt någon (hojta till då!), alltså att någon ytterligare varit snäll nog att tänka på mig i awardavseende. OM jag glömt eller missat någon handlar det om min hektiska helg, inte att jag är otacksam. Jag bloggade ju inte lika frekvent under helgen som jag brukar...)


Anyway...den härliga skaran av bloggisar är...

...godingarna - Anne, Ulrika, Miss Juni och Gunsan...
...och fick den faktiskt indirekt av Carina och Znogge, som delade ut den hej vilt till alla som tittade in. =)

Bra, tänker jag!
Jag gör som dem - ger den till er allihop som brukar titta in i min lilla hörna!
Varsågod alla favvisar, ni är väl värda den allihop!

Jag tackar än en gång och vill att ni ska veta att det värmde det Afroditiska ♥ ! =)

_______________________


Alla mina punkter (för tre inlägg sen) stämmer naturligtvis, så de får stå kvar...
Men så kom jag på att jag kunde göra några nya punkter och nu snegla på de frågor ni gavs möjlighet att ställa till mig för ett par veckor sedan, på frågestunden.
Så jag kör en omgång till!
Vem kan stoppa mig?
Och vem har sagt att man inte kan modifiera reglerna lite och tänja på gränserna?!

Spänn fast bältena så kör vi så det ryker!

1) Absoluta favoritartisten är ju sååå svår att svara på...att jag banne mig inte kan!
Är allätare, men gillar INTE dansband, jazz och country.

2) Favoritölen är Staropramen eller en kall Efes, intagen på en turkisk strand.

3) Vin eller öl?! Ja, spontant vin, jag älskar rödvin och tycker att det är livets vatten.
Men en kall öl en het sommardag...mmm!

4) Jag älskar att sola men tycker ändå att jag gör det med förstånd och eftertänksamhet...även om sommarmånaderna kan bli ganska intensiva.
Vintertid får dock den blekfeta huden mest vila.

5) Viktigaste egenskaperna hos min partner är exempelvis lojalitet, förtroende och omtänksamhet.
Och make är precis så...jag kan lita på honom i vått och torrt, vi hyser en ömsesidig tilltro till varandra och omtänksam...ja, han hade plockat ner månen till mig om jag bett honom och om han hade kunnat! ♥

6) Roligaste minnet är svårt...finns så många!
Men det första minnet överhuvudtaget är när jag är fem år och syrran ett år...vi busar i mammas och pappas sängar, syrran ramlar ner och slår skallen i ett element - akuten nästa för att sy ihop skallen - jag är nog mer ledsen, rädd och förtvivlad än syrran faktiskt.
Glömmer det aldrig!

7) Jag läser en hel del bloggar och brukar oftast kommentera...nåt litet ord i alla fall.

8) Om jag är en pratig eller tyst person beror helt på dagsform, umgänge och situation.
Oftast har jag nog svårt för att vara tyst och jag är oftast glad...jag är nog ganska pratig, faktiskt. =)

9) En del har frågat varför vi inte ses när vi bor så nära...och avstånd behöver ju faktiskt inte vara något hinder heller.
Jag träffar gärna bloggisar IRL, det är bara att sätta ett datum! =)
Hon, den där tokan Miranna i Halland och jag träffades via bloggen och har även träffats IRL - så kul! ♥

10) Jag tycker det är oerhört roligt att vara en del av bloggvärlden!
Så mycket vänner man får...som stöttar, "lyssnar", tröstar, bekräftar och "bara finns där"...så göttigt! =)
Skulle inte vilja kalla mig själv bloggberoende (kanske), däremot vill jag försöka vårda även cybervänskapen som jag faktiskt numera vårdar vänskap IRL.

Äh, nu blir jag tjatig...

________________________


Nu ska jag avsluta med en liten 70-talare...närmare bestämt en låt med 10cc, från 1974.
Av någon anledning snurrade just den här låten i huvudet på mig, då, i morse, under frossan ni vet...
Det är faktiskt en riktig goding! =)



Och den här då...vem kan motstå den...?



Med detta säger jag tack för idag och önskar er en god natt!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka utomordentliga låtval, minns mycket väl när dom snurrade på kassettbandspelaren!!

Kram och godnatt, fina du!

2010-01-27 @ 22:45:52
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Znogge

Härliga låtar, gamla goda tider!



Kram, god morgon och ha en härlig dag!

2010-01-28 @ 06:36:42
URL: http://http:/znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Good morning!!

Nu ljög du faktiskt liiite...

Du gillar ju visst country... MIN country... :))



...och du... Med tanke på "frysa-med-mössan-inomhus"bilden, så VET jag ju numera VEM det är som besöker mej från Gazaremsan... ;)



Nu ska jag åka och piffa till naglarna,

men först en mer än nödvändig dusch!!



Kramelikram!!

2010-01-28 @ 08:20:06
URL: http://miranna.se
Postat av: Miss Juni

Mycket och mysig läsning! :)



Men jo, jag skulle nog vilja kalla dej (som de flesta andra av oss här i cybervärlden) för bloggberoende...sorry!

2010-01-28 @ 21:15:27
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0