Bakläxa...

...fick vi idag!
Alla tapeterna låg på golvet när vi kom upp i yngste sonens rum i morse!

Nädå...men vissa småbitar hade verkligen bubblat sig.
Bara att riva ner och börja om.
Dessutom var den röda färgen inte så täckande som den grå, vilket innebar att en strykning till var nödvändig.
Hade vi färg till det då?!
Nä!
Och idag hade ju färgaffären stängt!
Vilket innebär att fortsättning följer nästa helg.

Har vi varit sysslolösa då??!!
Nä, det har fixats och donats med tapetbitar, förberetts inför kommande strykning av rödfärg...och så har ju sonen flyttat in i det grå rummet, det som är färdigt.
Han "slipper" sova på hotell fler nätter...hihi.

Åh, jag är så nöjd med helgens insats!
Om vi gjort något annat kul och avslappnande?
Nä, det har vi inte hunnit med.
Men det gör inget.
Det kommer fler helger.

Är så glad för L:s skull, att han fått fint i sitt/sina rum!
För det blir ju faktiskt som om han flyttar in i en tvåa...utan kök.
Jag sa att vi kunde sätta in en kokplatta, så att det blev som ett eget boende, men det nappade han inte på...
Antar att han inte kan va utan mammas goda mat! =)
GODING!

Nu är det slut för idag, tack för idag!
Mannen och jag ska se film!
De utlovade "efterbilderna" kommer således inte att visas idag, utan (kanske) i morron.

Jag har fått awards från en massa goa, härliga vänner oxå...
...vilka jag tackar allra ödmjukast för! =)
Gör mig så glad!!
Kommer att ta hand om dessa i morron!

Nu återstår en sak - att önska er en härlig avslutning på helgen!

KRAM
&
GOD NATT
önskar

Kommentarer
Postat av: Jess

Vad tråkigt att tapet bubblat sig och färgen som måste målas om, men vi ser ivrigt fram emot bilder! :)

2010-01-24 @ 21:01:44
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: cilla

det är så härligt att fixa nytt, men det måste väl vara lite problem annars har man inget att skratta åt senare. skall bli kul att se bilderna sen. här har det bakats och städats, men kul har vi haft det. kramisar till dig

2010-01-24 @ 21:47:04
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vilken otur med tapeterna... Hoppas det ordnar till sig!



Kram

2010-01-25 @ 06:51:32
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0