Det har rasslat till...

...de senaste dagarna och det med besked!

Jag har fått en award, från flera goa bloggvänner faktiskt!

GLAD!!! =)



TACK
snälla, goa och underbara ni! ♥♥

Som vanligt följer en del förpliktelser med en award...

Här är reglerna som följer med just denna:

♥ Kopiera in awarden i din blogg.
♥ Länka till godingarna som gett dig awarden.
♥ Berätta 7 saker om dig själv.
♥ Ge awarden till 7 andra bloggare som du tycker är värda den (=alla mina goa favvisar! Bara 7?!).
♥ Länka till deras bloggar.
♥ Meddela den goa bloggaren att du gett henne/honom en award.

Ja, jo, jag återkommer...ville bara visa att jag lever och har påbörjat den...=)

Oki...I'm back!
Om än lite sent...borde sova nu jue...=)

Sju sanningar om denna bloggvärdinna...

Afrodite...

1) ...är fantastiskt skoltrött!
Så till den milda grad att sista terminen nästan känns övermäktig!
Sju års studer som tar ut sin rätt kanske??!!

2) ...drömmer om sol och salta bad, men inser att i år...i år...förstår ni...året då hon tar examen...vet ni att då räcker det med ett "gammalt, hederligt" sommarlov...på däcket!
Hon ska fira kungligt där hela sommaren! =)
Ja, hon kanske får jobba en del för att få ihop till alla paraplydrinkar som ska avverkas i skymningen tillsammans med make...=)

3) ...är ganska lycklig faktiskt!
Jo, men hon har ju allt hon behöver och lite till.
En familj som hon älskar och som älskar tillbaks.
Tak över huvudet - ett hem hon trivs i och som inger trygghet.
Mat på bordet varje dag.
Vänner.
Er.
Hon har all anledning att vara lycklig! =)

4) ...gillar att umgås i glada vänners lag och möts gärna med dessa i dansens virvlar!
Jo, hon älskar att dansa! Kanske till omgivningens fasa...=)

5) ...planerar att börja utöva dans "på riktigt" - afrikansk dans eller zumba blir det till hösten! Like it!

6) ...anser att ärlighet, förtrolighet, ödmjukhet och innerlighet är exempel på egenskaper som bör vara naturliga hos mänskligheten!

7) ...föraktar personer som är inbilska, missunnsamma, falska, ogina och trångsynta...ups jag glömde långsinta!
Livet är för kort - lägger inte energi på energitjuvar!
Väljer numera vänner med omsorg och efter noga eftertänksamhet...vilket spar både tid och energi!
Umgänget blir desto mer givande! =)


"Afrodite in a box"...skulle man kunna säga...=)
Kom på, att för ett tag sen och till en annan award, berättades 10 sanningar om Afrodite...
Mer om detta här...för den som är intresserad.
Hmmm...inser nu att en del är liknande...jaja, det stämmer i alla fall! =)

Jag VET att jag nu ska länka till de godingar som gett mig awarden!
Och jag VET att det är tänkt att jag ska skicka denna vidare till 7 andra godingar och favvisar!

Problemet är bara att nu är Afrodite alldeles för trött...
...och många har redan fått awarden, vilket inte gör det hela lättare!
I morron e dock en annan dag...
Återkommer då!

KRAM
&
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha, så bra att du har börjat! :)

Kram

2010-01-26 @ 20:39:02
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: litentanta

Nu skriver ju MirAnna att du är en Coop-kärring, du med säger jag?? Jag är ju en sån där anställd kärring här uppe i norr haha!



Ha det bäst!

2010-01-26 @ 20:43:34
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Molly

Grattis till den fina awarden =) Ser fram emot spännande läsning om dig.

2010-01-26 @ 21:11:58
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Veiken

7 punktsawarden snurrar runt just nu. Det är kul att läsa om ANDRA!;) Kram

Postat av: Anna

Hihi!!

2010-01-26 @ 21:58:18
URL: http://miranna.se
Postat av: Stattinskan

... kan bara instämma i din kloka 7-punkterslista :-) Kramar

2010-01-27 @ 05:58:28
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0