Mycket i görningen

God morgon!
Inatt har jag nästan fått sova en hel natt.
Det är något magiskt runt fyra- femsnåret dock.
Då ska man vakna och vända på sig ett par gånger, det hör liksom till.
Men i morse lyckades jag i alla fall somna om, till slut.

Dagen blir lite hektisk och jag kommer inte att hinna blogga, inte hinna titta in till er.
Inledningsvis ska yngste sonen och jag gå på utvecklingssamtal.
Sen ska denna svensk fylla på lite i matförråden.
Bland annat lite middag till de tre yngsta sönerna, som idag får äta själv.
Jo, för mannen och jag ska till äldsta sonen.
Han och flickvännen ska åka och kolla på en lägenhet och make är då chaufför.
Själv ska jag under tiden vara hundvakt. =)
Ska bli kul att träffa dem och "lilla" Boss, det var liksom ett tag sen.
Därefter lovade sonen att han skulle bjuda på något att äta.
Och det tackar man ju inte nej till! =)

Nu - in i duschen!

Ha en bra dag, så "ses" vi ikväll!


Kommentarer
Postat av: Bibban

Ja då vet du ju vad du ska göra i dag min vän, slit inte ut dig nu bara...kikade in till BOSS förstår att du vill dit..ha en underbar dag:o)

kram Bibban

2010-01-13 @ 11:01:22
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Cina

Välfylld agenda! Mat som man slipper laga själv är den godaste tycker jag! (som så gärna blir bjuden på mat av Största Systern här).

Hoppas din dag blir bra!

2010-01-13 @ 11:16:41
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0