Pricken över i är satt!

Dagen avslutas nu med en stunds avkoppling framför datorn.
Det sista punkten på dagens agenda - inköpen - hanns med, om än lite senare än beräknat.
Jag sa till yngste sonen i morse "Var hemma och beredd klockan fyra i eftermiddag, så sticker vi direkt till Ystad".
Hur tänkte jag där??!!
Handledningen började 15.15 i en sal på MAH och den skulle hålla på en timme...resvägen hem är sedan 30 minuter och dessutom måste det även finnas ett tåg att tillgå just där och då (de går liksom bara en gång i halvtimmen).
Visserligen är jag en obotlig tidsoptimist (verkar det som), men inte ens jag själv trodde på det där.
Jag hade bara lite otur när jag tänkte...hehe.
Klockan 18 var jag dock hemma.
Kastade yngste sonen i bilen, stod upp och körde (höll dock hastigheten, men svor över de som inte gjorde det...de som låg och pruttade i 90 på en 100 väg...GAH!).
18.20 beträder vi ingången till butiken.
18.35 igen...nu 1600:- fattigare.
Längesedan jag smällde så mycket pengar på en kvart faktiskt! =)
Men det var det värt.
Det kommer att bli fint, hans rum.
Sen satte vi sprätt på en liten slant till, då vi svängde inom "Gula Måsen" för ett litet matintag. =)

Arkivet - en guldgruva värt flera kommande besök!
Introduktionen till vårens kurser - PUH, säger jag bara!

Kommer bli bra det här! =)

Nu ska jag göra cyberspace!

Over and out!
from

Kommentarer
Postat av: anne

Vad fick han grabben? eller var det till dig?



Arkiv är inte så dumt, maken och jag var hur höga som helst när vi släktforskade i Abbekås och Skurup och Skivarp.



DIna trakter kanske? :)

2010-01-19 @ 22:16:24
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Znogge

God natt och sov så gott när det blir dag!



kram!

2010-01-19 @ 22:25:20
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Carina

Måste bara in till dig en sväng innan jag kryper till sängs.

Godnatt kram

2010-01-19 @ 22:36:48
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0