Idag blir det ingen strand...=(

Nä, för vi har lite annat att göra.
För det första, ska vi ha en liten fest på lördag med den närmaste släkten.
Detta med anledning av att både mannen och jag fyllt år de senaste veckorna.
Och när man, som jag, inte längre tycker att städa är en favoritsysselsättning och särskilt inte under sommarmånaderna, ja, då ser ju oxå hemmet ut därefter.
Så lite att göra innan lördag, det är här vill jag lova!

För det andra, har vi länge velat köpa nytt matplatsbord och stolar.
När vi var inne i favoritmöbelaffären för ett par veckor sedan, såg vi att ett bord som vi verkligen gillar, nu säljs till ett mycket bra pris och detta tillsammans med sex förtjusande stolar.


Nu har vi fnulat länge nog!
Dags att skrida till verket innan det tar slut!

Så...dagen idag innehåller helt andra grejer än att ligga och njuta på stranden.
Här ska städas, fixas och donas! =/

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ibland finns det annat som måste göras och handla nytt matbord är inte fel! Det skulle vi också behöva göra men jag väljer brassestolen i stället!



Kram

2010-07-08 @ 09:57:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: anne

Du är stark i anden du.... Här är köttet svagt.



Jag vill också köpa matsalsmöbel...

2010-07-08 @ 10:14:15
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0