Igenmulet

Vaknar till ett grått, men i och för sig ljumt klimat.
Intar frukosten på däcket.
Murrar lite över var solen är.
Hade ju liksom planer för dagen!
Ser utsom om det spricker upp nu faktiskt...
...och då vet ni vad som står på listan...

...The Bitch is @ the Beach! =)

Update:


Jodå, det blev en runda på beachen for the bitch.
Hon hann att doppa sig i det iskalla (15 gradiga) vattnet.
Men sen fick hon ge sig.
Molnen tog överhanden.
Trösthandling på vägen hem i form av fler perenner och sommarblommor blev resultatet.
Sen en stund på däcket.
En Mojito avnjöts i solgasset...mmm!
Sen grill och ett glas rött.
Nu blir det att klippa en av sönerna, som ska på fest i morron.
Sen tror jag att mannen och jag intar varsin solsäng och bara hänger...
Alternativt ser på fotboll...
Vi får väl se.
Önskar er alla en härlig sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: Speja

Då är du snart i ditt rätta element, eller hur? Hoppas du får en skön dag på stranden.

Hälsar Speja från ett varmt och soligt Blekinge

2010-07-02 @ 10:17:54
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: anne

Iväg med dig bara!

2010-07-02 @ 15:57:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

GALET VARMT!!!!!!!!!

2010-07-02 @ 17:54:05
Postat av: Camilla

Idag var det vår tur att få ha en solig och varm dag.

Men tror du jag hade tid att sola?

Nä...handla och jobba stod på mitt "måste"schema.

Åtta arbetsdagar kvar :)

Ha det bäst!

Kram!

2010-07-02 @ 21:14:16
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0