Vilket dagsverke!

Medeltiden är nästan avklarad, även om jag knappt vågar säga det.
Det har gått som en dans ikväll.
Det är knappt att jag vågar gå och lägga mig.
Är ju rädd att dagens flow, i morron är ett minne blott.
Hoppas sannerligen inte!
Och tror inte!
Jag blir helt fängslad när jag läser.
Fastnar i än det ena, än det andra.
Måste sålla stort, eftersom jag bara har tio sidor att tillgå för min text.
"Kill your darlings" börjar göra sig påmint!
Men nu måste jag verkligen sova!
Kram, sov gott och vi "ses" i morron bitti, till kaffet!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt när allt flyter på!



Kram och god morgon!

2010-06-09 @ 06:58:55
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0