Att jag aldrig lär mig...

...att jag aldrig ska LOVA något som jag kanske inte kan hålla (härmed är förra inlägget numera uppdaterat...).
Nä, för man kan ju inte råda över vissa saker...
...som att blogg.se bestämmer sig för att inte funka och att detta ska räcka för att man ska bli så &$#§@ frustrerad och tappa all lust...!
Nåväl, det är väl inte hela sanningen att blogg.se skulle vara ensam bov om att stjäla mitt humör.

Nä, det är även alla "måsten" som suger musten ur mig.
Jag "måste" städa, eftersom hemmet är en sanitär olägenhet!
Jag "måste" handla, eftersom kylskåpet ekar tomt!
Jag "måste" tvätta, eftersom tvätthögarna börjar likna Mount Everest!
Jadajadajada...

Och jag MÅSTE verkligen börja fundera på måndagens examination.
Just nu känner jag mig skitstressad!

Någonting som jag faktiskt inte "MÅSTE" göra är att (och detta gör ont att säga) blogga!
Jag MÅSTE prioritera!
Bloggen går bort (just nu)!

Därför tar jag en liten
TIME-OUT!



Och återkommer då dimman lättat något...
...då jag åter kan se skogen, trots alla träd...=)


Den vackraste dikten till er alla...

Indisk dikt

Dagen i dag är en märklig dag.
Den är Din.
Gårdagen föll ur Dina händer,
den kan inte få mer innehåll
än Du redan har givit den.
Morgondagen vet Du ingenting om.
Men dagen idag, den har Du.
Använd Dig av den.
Idag kan Du glädja någon.
Idag kan Du hjälpa en annan.
Kanske Dig själv.
Dagen idag är en märklig dag.
Den är Din.

Kramar
från


Kommentarer
Postat av: anne

Nu får vi väl ändå hoppas att det inte är den färgen du har på ditt skinn redan nu!?!?!??!



Återkom när du hinner!



Puss!

2010-03-19 @ 13:47:56
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ska du bara ligga på soffan och lata dig ;-)



Kram och har det bra så länge. Lycka till med allt som måste göras dessutom.

2010-03-19 @ 14:41:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Jaja....imorgon är väl ändå all tvätt tvättad och städa...det tar ju bara ett par timmar ;)

Nä....ta det lugnt!

(Men nog hoppas jag att det dimman lättar snabbt)

Typ i morgon!

Ha det bra och kram på dig!

2010-03-19 @ 16:14:27
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Ibland kör det ihop sig. Hoppas helgen räcker till mys och vila och återhämtning också, och inte bara till trista måsten. KRAM, och ha en fin helg!

2010-03-19 @ 18:40:21
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Susanne P

Jag väntar så tålmodigt tills du "kommer ur dimman"!

Ta nu det lugnt och återkom när du ser skogen ;)

Här ska det sjungas för full hals ikväll! Håll för öronen!

Ingen som kan tysta mej....ja, förutom hundarna då...

Kram & återkom när du har lusten tillbaks!

2010-03-19 @ 19:37:24
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Helen

Ja se till att få ändan ur soffan :).....

Ibland kan man känna att man inte hinner med någonting och bara vill komma ifatt.

Ta dig en paus här så väntar jag.

Trevlig helg.

Kram

2010-03-19 @ 20:39:34
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Miss Juni

Jag känner att dom verkligt stora problemen tornar upp sig ner mot Skurupshållet...först ett krånglande internet & se´n som om inte det kunde räcka - så rä Så det kan låta mest skit!! För att inte tala om Let´s dance...vad är det för värld vi lever i?? Ska det verkligen behöva va såhär??

;o) Nu ska vi äta frukost - och ni håller förmodligen som bäst på att fylla släp! Ha en riktigt go helg! Kram!

2010-03-20 @ 10:52:34
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0