Det blev en snabbkopp...

...på däcket idag minsann. =)
Snabbkopp, för att när jag väl landade där, var klockan fyra och solen inte så varm längre.
Jag kom liksom inte till skott tidigare.

När jag var och handlade vid halv tre, träffade jag på äldsta sonen.
Vi pratade lite och han blev plötsligt stressad för att hinna med sitt tåg till Stora Staden, där han ju bor.
Mamman kunde inte låta bli att bli sådär lite "curlig" (skulle nog mannen säga, men jag ÄR ingen curlingmamma, definitivt inte!) och bestämde sig resolut för att ge sonen lift hem.
Är ju trots allt "bara" 3,5 mil. =)
Men så fick vi prata lite mer oxå ju (jodå, jag hade helt egoistiska baktankar med aktionen oxå - att få umgås lite extra med äldsta sonen).
SEN blev det en kopp kaffe i solen. =)

Och NU är det dags att fixa lite middag till mig och två av sönerna.
Mannen är ju, som bekant, inte hemma denna helg och en av sönerna ska på fest ikväll och skulle tydligen bli bjuden på mat där.
Kvar blir alltså mamman och "2:an" och "4:an"...=)
Och idag står det "Tacos" på menyn.
En kall öl till detta, tänkte mamman.
Sen tv-soffa.
Måste ju kolla "andra chansen"!
Har jag sett de andra deltävlingarna, kan jag lika gärna se denna.
Ikväll håller jag på Pain of Salvation och Crucified Barbara!

Kollar ni på andra chansen ikväll eller vad hittar ni på?!

Ps. Glöm inte att kolla förra inlägget om "Boken inom oss"! En riktigt kul grej, som ni kanske vill prova...=)

KRAM
från

Kommentarer
Postat av: Boppan

Jag håller på PAIN.

Ha det gott lilla Dite

2010-03-06 @ 17:50:16
Postat av: Fiffilura lite

Blir alltid glad när jag ser ditt leende på presentationsbilden!



Å jag fnissade också gott åt ditt Afodite igen:-)



Det där med böckerna står jag nog över, annars kommer jag att börja riva och läsa i en massa...

2010-03-06 @ 17:50:17
URL: http://fiffiluralite.blogspot.com
Postat av: ansepanse

jo, jag ska också titta på andra chansen, jag kommer inte riktigt ihåg alla låtarna

ha en fin kväll - kramar

2010-03-06 @ 19:16:01
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0