En bra dag!

Klockan fyra idag skickade jag in vår text.
Så härligt!
Nu "kan" jag inte göra mer just nu.
Jo, det kan jag, men det är ingen vidare idé, eftersom den ska granskas på onsdag.
Efter det tar jag nya tag.
Men ikke att jag kommer att vara sysslolös för det!
Nej, jag har examination 3 (den skriftliga delen = hemtenta) att pyssla med...
...och vft-uppgiften...
...och...och...och...
Jodå, det finns allt att göra!

För övrigt har jag fått gjort en massa annat oxå, mellan varven.
En massa samtal ingick i dessa göromål.
Jag har därmed säkrat att jag har en handledare för min C-uppsats (den som är en rest från förra terminen).
Jag har även säkrat att jag har en inkomst (= CSN = lån och bidrag) under sommaren, då jag ska skriva "den där C-uppsatsen".
Jag (och min skrivpartner) har även säkrat att vi har en skola att utföra vår studie (inför examnensarbetet) på.
Detta innebär att vi under vecka 15 kommer att göra observationer i en klass 8, vilka kommer att kompletteras med intervjuer.
Jag lovar att ni kommer att få höra mer om X-arbetet längre fram.
Vad det kommer att handla om och hur det går...jadajada...=)

Hur som helst...jag har kunnat vara ledig ikväll!
Jag har suttit med ändalykten mot den sköna soffan hela kvällen.
Slötittat på TV, slöbloggat och "bara varit" egentligen...=)

Och nä...jag fick inte plats i syrrans resväska...attans!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tittar in här efter en full proppad dag och säger godnatt.

Sweet dreams vännen!

Kram kram

2010-03-25 @ 23:10:33
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: znogge

Hjälp så mycket du har att göra! Hoppas det kan bli lite påskledighet även för dig.



Kram

2010-03-26 @ 06:27:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

Du är så jädrans flitig och duktig ... Jag gnällde livet ur mig igår för en jättetvätt i tvättstugan ... :-/

Kramar

2010-03-26 @ 06:40:53
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0