En bra dag =)

Idag hade jag en liten förberedande lektion (eller jag vikarierade för en lärare som hade planerat den) inför kommande nationella prov i SvB.
Jag skulle informera dem om hur man skriver ett debattinlägg, för att de nästa vecka ska skriva ett sådant, i övningssyfte.
Jag gick igenom vad de ska tänka på och jadajada...
Det gick bra, alla lyssnade, frågade och verkade intresserade. =)
Efter lektionen säger en av killarna...
"Kom gärna tillbaka, du verkar schysst"!
Det gjorde min dag!
Så gött det kändes.
Jag ler fortfarande. =)

Nu över till något helt annat.
Mr Snabeldrake och jag ska ta en hambo...eller nåt.
Här ska jagas dammråttor och jäklar vad det kommer att gå undan!
He has a hard work to do!
Klockan sju kommer gästerna och då ska princesstårtan oxå vara färdig.
HILFE!

Gotta go! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så lite men så mycket.

Underbart att få höra.

Ha nu en trevlig kväll.

Kram på dig!

2010-03-09 @ 17:22:47
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Anonym

I told you so, didn´t I :)

2010-03-09 @ 18:36:20
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Föstår att du blev glad!! Slicka i dej berömmet, because you're worth it!! Kram!

2010-03-09 @ 21:55:32
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0