Hmmm, vilken dålig uppdatering

Ja, det är sannerligen lite tunnsått med uppdateringarna här.
Och mina besök hos er likaså.
Det har varit en sån psykisk anspänning de senaste dagarna, att jag varken haft tid eller lust med bloggandet.
Nu ska jag dock försöka uppdatera mig i vad ni haft för er.
Jag har även ett par awards att ta hand om - Tack för dem! =)
Jag har ett uppdrag i att svara på en fråga i en blogg och i min egen ska jag berätta varifrån de, "konstiga" men vackra orden jag skrev för ett par dagar sen, kommer ifrån.
Någon har ju faktiskt gett rätt svar! =)

Dagen idag blir för övrigt en riktig slapparedag med få, eller egentligen inga måsten.
Ja, om man bortser från att jag MÅSTE se melodifestivalen ikväll! =)

Solen strålar från en klarblå himmel idag!

Vi "ses" senare!

Good Weekend Comments






Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0