Jaha...så var det måndag igen...

Helgen har förflutit lika snabbt som vanligt.
Lika förvånad är jag varje gång som det är måndag.

Jag hade tänkt skriva något om vilken trist bloggpromenad det blev idag, men jag får faktiskt dementera mig själv där.
Inledningsvis var det inte många som uppdaterat sina bloggar, men efterhand som jag vandrade än hit och än dit, fram och tillbaka, så ploppade det upp små inlägg. =)
Antagligen efterhand som folket vaknade.
Kanske många har påsklov och därför tagit en sovmorgon?!
Jag har inte påsklov, (bara killarna som har det) men jag tog mig ändå en liten sovmorgon idag.
Kanske gör många som jag; tar en liten bloggpromenad först, innan egna bloggen blir uppdaterad...

Nåja, dagen idag har jag ingen aning om hur den kommer att se ut.
Jag vet en massa saker som ska göras, men i vilken ordning de kommer att ske, eller om de ens sker idag eller i morgon, är fortfarande oskrivet.
Jag vet så mycket, att plugg blir det i någon mån.
Och jag vet att det just nu krävs kaffe för att vakna upp ordentligt.

Vi ses senare!



GOMORRON!


Kommentarer
Postat av: znogge

Själv fick jag sätta klockan på ringning för att kamma Herr Hund men det tänker jag inte göra i morgon! Då blir det sovmorgon och sen frukost.



Ha en bra måndag!

Kram

2010-03-29 @ 10:14:31
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0