Måndag igen

Söndagen bestod i skönt slappande, precis som planerat.
Det blev en liten promenad i solskenet, som avslutades med en liten fika hos ma och pa.
På kvällen såg vi "Up in the air", som inte alls var så bra som jag trodde den skulle vara.
Bitvis seg och hur slutade den...?!
Nåväl, kanske den var sevärd ändå.

Dagen idag kommer att bestå i vft och sedan plugg.
Ovanligt?
Inte då.
Vardagsmat.

Dagens citat:
Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar.
(Arthur Schopenhauer)

Dagens latin:
Fortuna caeca est

Nu ska jag gå omkring och bara vara nöjd och lycklig - gör det ni med!


Ps. Glöm inte "Vem är Afrodite"

Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Morrn morrn! Jajamen här är humöret på topp och det spritter i kroppen!

Fick en liten "jävlaranamma det är måndag" kick. Titta in till mig och få en lite spark i ändan du med, så här på morgonen, hihi

Kramilikram

2010-03-15 @ 07:30:42
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Boppan

Dagens latin a la Bopp : Age si quid agis! :-)

2010-03-15 @ 07:52:03
Postat av: Camilla

Japp,det ska jag göra.

Min vilodag är ju idag.. så jag ska bara vara :)

Ha en underbar dag och kram på dig!

2010-03-15 @ 10:39:55
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0