Mmmm...jag är nöjd med dagen

Eleverna var pigga och riktigt diskussionssugna, så min lektion förflöt som planerat.
Jag är sååå nöjd med dagen! =)
I morron har varken jag eller min handledare några schemalagda lektioner och jag blev därför lite "lätt och ledig".
Och inte mig emot faktiskt.
Inte är jag ledig heller.
Finns alltid någon form av plugg som ska klaras av.
Men det ska bli skönt att kunna tillbringa fredagen på hemmaplan i alla fall.

Ikväll har jag bjudit min bror på middag - Flygande Jacob.
Han påstår att ingen annan gör så god Flygande Jacob som jag.
Man tackar! =)
Efter intagen måltid kraschade vi ett par timmar i soffan, med ett öga på tv:n.
Snart ska sonen och jag titta på film.
Jag säger inte vilken, eftersom det nog är överflödig information. ;)

Denna låt och dess text är fullständigt underbar!
Jag återvänder ofta till den, antingen då jag behöver en liten extra kick, som för att peppa mig själv...
...eller när jag, som idag, känner mig sådär "gladnöjd" med mig själv...
...såna dagar som jag tycker att det är helt ok att vara jag. =)
Idag är en sån "gladnöjddag"! =)

Lyssna och njut och sen får ni sova så gott!


Kommentarer
Postat av: Carina

"Gladnöjddag" Det lät bra. Min dag har varit solig, förutom några moln på himlen nu när jag tänker efter...slamsat med pluggningen har jag gjort, därav molnen, hihi.

F´låt fröken Afrodite, jag lovar jag ska läsa ikapp i morgon. Men jag har hunnit läsa ikapp på din blogg i alla fall, så jag skyller på det. Jag prioriterar!!

Himlarn´s bra låt det där. Fast den hackade lite, men jag kommer nog att sova gott ändå :)

Var Beck filmen bra? "fniss"

Kramilikram

2010-03-04 @ 22:49:47
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Znogge

Så skönt med lite oväntad ledighet. Men unna dig att vara lite ledig då också ;-)



Kram!

2010-03-05 @ 06:22:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

Det är väl HÄRLIGT när man får känna sig så där nöjd ... Ska försöka leta reda på nått som ger mig den känslan idag :-)

Kramar

2010-03-05 @ 06:54:59
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Happy

Tack för youtube-klippet. Den här låten har jag hört tusen gånger men aldrig lyssnat på texten. Och vet du vad, just IDAG behövde jag få de där raderna till mig. Jag ska på intervju och vill stå för den jag är med mina styrkor och mina svagheter, inte i allt jag "borde" vara. Jäkligt bra text helt enkelt. TACK!

2010-03-05 @ 10:23:18
URL: http://happyontheway.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0