Summa summarium...

...eller vad det heter...
...så skulle dagen idag visa sig bli en ganska bra dag! =)
Det är alltså mer än sonen (som fyllde år, remember?) som kan lägga denna dagen i högen "Helt ok tisdagar"...

..."Tisdagarna med Morris" är en fantastisk liten bok, skriven av Mitch Albom, som jag starkt rekommenderar för den lässugne...

...Lässugen är jag just nu och ikväll blir det "En liten chock" som åter får lite kärlek...

...Kärlek och omtanke kan anses vara begrepp som får representera dagen och kvällen...

...Kvällen kom att bli sen och det handlar främst om en lusta att sitta och filosofera...

...Filosoferade gjorde jag idag tillsammans med min handledare (som är lärare i filosofi) och en klass, där ämnet för dagen var att reflektera över bregrepp som "Vad jag vet" och "Vad jag kan" samt en liten gnutta intuition...

...Intuitionen just nu, säger mig att det är slutfnulat för idag...

...Idag var en riktigt bra dag och den har varit min (och Simons och er och alla andras)...

Min önskan just nu är att få en god natts sömn!
Sömn som jag även önskar er!
Er som jag önskar återse i morron.
Morrondagen nalkas redan.
Redan är klockan över midnatt.
Midnattstimmen är slagen.
Slagen är även jag.
Jag sover!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Då hoppas jag att nattsömnen blev god och att onsdagen blir enhärligt findag!



Kram och god morgon!

2010-03-10 @ 06:50:48
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0