1:a Maj - Välkommen!

Åh, vad det känns underbart att kunna säga Maj!
Den månad som bär med sig så mycket förväntningar...
Bättre och stabilare väder...sommaren är på intåg...kvällarna mer ljumma...
Jag gillar det verkligen!

Partajet igår kväll blev lyckat.
Alla verkade trivas och ha det bra.
Maten blev uppskattad och tårtan med.
Ja, även vinet, ölen och drinkarna, för all del.
Blev dock inte så sent...
Fredag = alla trötta efter avslutad arbetsvecka.
Å andra sidan är man ju pigg idag. =)

Idag bär det iväg till Stora Staden.
Äldsta sonen och hans flickvän bjuder såväl föräldrar, syskon som svärisar på mat idag.
Som tack för hjälpen med flytten.
Jag gillar verkligen detta oxå!
Slippa laga mat och mysa med nära och kära.

Hoppas att ni får en härlig första Maj allihop!

KRAM
från


Kommentarer
Postat av: CAT

Håller inte riktigt med om stabilare och bättre väder...

Här hade snön smält undan ganska snabbt i år men nu har vi full vinter igen ;)

Men jag jobbar helgen så jag kan vänta med sol och värme till måndag ;)

Hoppas ni får en trevlig dag och god middag hos sonen!

2010-05-01 @ 12:52:09
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: hugan

Låter skönt!

Fin teckning där!

Här flödar solen.....not!!

deppigt värre med vädret..

Ha en skön dag du!

Kram

2010-05-01 @ 13:12:05
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilken fin teckning! Hoppas du får en härlig dag men det är jag övertygad om. Alla förutsättningar finns ;-)



Kram

2010-05-01 @ 14:09:33
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0