Prokrastinator eller inte...

...men nu kör jag snart igen!
Om en timme kommer kursaren.
Klockan 24 ska nästa utkast vara färdigt och inskickat.
Handledning på fredag.
Jag tror jag kräks en smula!
Det går liksom inte riktigt att sätta ord på känslan.
Känslan av hur trött jag är på plurk...plugg...klöktes lite där.
Känslan som en del beskriver att det är roligt att skriva X-arbete vill liksom inte riktigt infinna sig.
Jag tycker nog det egentligen, men är nog bara så fed up på det mesta.
Men, det är bara att svälja förtreten och köra på så det ryker.
Kommer att vara tystlåten idag, som ni förstår.
Ska vara glad om jag hinner gå på dass.

Ute är det vinter igen!
Tänk om vi gått direkt från vinter till vinter...med några veckors vår och bara ett par dagars sommar...sen är det höst igen...och snart vinter.
Det känns så just nu i alla fall.
Jag som stängt av värmen inomhus får tända en liten majbrasa i form av ett hundratal värmeljus, såväl dagtid som kvällstid.
Har man stängt av värmen för säsongen så har man, enligt mannen då.
Brrr!

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Camilla

På sätt och vis är det kanske bra att vi inte får sommarvärme än.

Bara vi får den någon gång och då får den vara kvar läääänge.

Har det snöat hos er?

Här skiner solen lite lätt men det blåser och det är bara några plusgrader.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-05-04 @ 07:57:52
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0