Levande ljus utomhus och på min väg in,

(och ja, jag glömde fota detta ljusspel!), ett nydammsugat hem, fortsatt ljusspel även inomhus och maten på bordet.
Det var detta som mötte mig då jag kom hem idag, klockan sex.
Jag skulle, helt klart, kunna vänja mig vid att ha det såhär bra!
(Mannen! Jag vill verkligen att du ska vara ledig VARJE fredag from now on!) =)

Dagen idag (efter två timmars sömn) har verkligen varit en upplevelse!
Jag har vänt på ord och meningar, jag har varit fnissig (övertrött) och jag har till och med stammat lite.
Helt nya erfarenheter alltså!

Trots en övermäktig trötthet (och ett par glas rött), är jag alltså fortfarande vaken!
Strongt av mig!
Även om det just nu är ett gränsfall!
Sängen kallar!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: gunsan

Det var du verkligen värd att komma hem till ett så varmt o ombonat hem. Nu hoppas jag att du haft en toppenkväll o att du får sova en riktigt skönhets-sömn inatt;))

kramizzzzzz

2010-10-29 @ 23:25:25
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Carina

Vad gulligt av mannen ♥

Och det var du väl värd efter allt slit. Hoppas du fortfarande ligger och sover skönt. Några fler timmars sömn blev det väl i natt kan jag tänka :)

Ha en skön lördag vännen!

Kram och godmorgon!

2010-10-30 @ 07:26:43
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Åsa

Visst är det skönt att komma hem till ett städat hem, det händer inte så ofta.

2010-10-30 @ 09:35:50
URL: http://spinninghead.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0