Mannen har skaffat sig en ny "babe"!

Och det tycker jag är skitbra!
Jag är inte det minsta svartsjuk, faktiskt!

Nu slipper jag att höra att "den gamla" inte funkar...
...att den gamla är långsam...
...att den gamla är seg...
...att den gamla är gammal...
...och att han är så trött på den!

Då kan det vara bra att förnya sig!
Ombyte förnöjer, eller vad säger man...?!

Mannens nya "babe"...

*

*

*

*

*

*



Men vad trodde ni?
Att han hade bytt ut mig, moí...?
Skulle inte tro de' va'...!
Så gammal och så trött och seg är jag inte...än! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihihihi, där fick du mig.

2010-10-03 @ 13:46:32
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0