Nu kastar jag in handduken för idag!

Har suttit hela dagen med den förbenade uppsatsen!
Omstrukturerat, lagt till, dragit ifrån och reflekterat.
Nu får det vara bra!
Uppsatsen är nu inskickad till handledaren för en sista respons.
Hoppas bara att jag åtminstone inte måste skriva om HELA!
Att jag måste komplettera och skriva om, det är jag ganska övertygad om, men en total förkastning...det vetefan om jag orkar med!
Pirrigt värre det här, kan jag säga!

I morron är det dags att arbeta igen.
Om jag känner mig redo...?
Not at all!
Inget finns planerat.
Av förklarliga skäl.
Men det känns ju inte bättre för det.
Får ta en liten flukt i mitt material innan huvudet faller mot kudden!
Tänka till lite.
Hur nu det ska gå till.
Har ju inte gjort annat på hela dan, för böveln!

Nåja, sov gott alla goda och underbara vänner i cybervärlden!
Kram och tack för allt pepp! =)

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0