Resultat av 15 minutaren

Nope, något "före" finns inte, men jag lovar, det blev mycket bättre efter!

Samma här - inget "före" - bara jag vet att "efter" är "så mycket bättre"!

Sen att jag har långan väg att gå och måste tillbringa ett flertal 15-minutare för att nå målet, ja, det bekymrar mig inte nämnvärt just nu.



Jag gör delmål och jag kommer så småningom till "helmålet".
Med delmål och 15-minutarna kommer jag att vara sååå duktig sååå många gånger på vägen, innan helmålet är nått! =)

Sen att jag inte varit på topp och inte klarat av några 15-minutare de senaste dagarna, bekymrar mig inte heller.
Var sak har sin tid och i dessa dagar har jag haft nog med mig själv och min huvudvärk.

Det är lördag!
Hoppas att ni njuter av dagen!
Idag blir det kanske, kanske någon 15-minutare här och där.
Hörnan ni ser ovan stör mig mycket.
Dessutom finns både påskliljor och tulpaner därunder som kämpar för att ta sig igenom all "lort".
Får se om lite ork och motivation infinner sig under dagen.
(Även idag har jag liksom en värkande skalle...)

Godmorgon! :D


Kommentarer
Postat av: Znogge

Ser jättefint och välskött ut tycker jag! Bra jobbat.



Kram och krya på skallen nu.

2011-04-16 @ 10:41:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: gunsan

Ta det easy vet ja, Rom byggdes ju inte på en dag;))

kramizzzzz

2011-04-17 @ 22:40:30
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0