Götelabörg och Atmosfear

Japp, då är jag hemma igen efter en underbar tur till Götelabörg, Hotell Opalen och Ullareds Gekås.
Och kan ni gissa vad...?!
JO; naturligtvis REGNADE det som om himlen var öppen, hela tiden då vi var på Liseberg!
(Vem var förvånad liksom...?!)
Men, men, ikke att vi lät det påverka vårt humör!
(Nej, vi är ju så vana vid dylika fenomen numera...)
Det var bara till att traska runt och göra vad man skulle ändå.
Och ni ser ju i förra inlägget, delar av vad jag gjorde...(Jag vann, jag vann, jag vann!)
Yngsta sonen och syster-ysters kidz roade sig för glatta livet, medan mammorna mest log och mös.
Vi *host,harkel* åkte naturligtvis nya attraktionen Atmosfear, både syrran och jag *host,harkel*...



Ser ni oss?
Jo, men våra fötter ser ni väl...?



Syrran och jag var överens om att den var lite mesig *host,harkel*, men ungarna ÄLSKADE den! =)

Även om vi, trots regnet, var vid gott mod hela dagen, tog det på krafterna och stal en massa energi att behöva gå runt och spänna sig för att parera mellan vattendropparna och för att försöka låta bli att frysa pga de våta kläderna.
Så, efter en heldagsroande på Liseberg och sedan incheckning på Hotell Opalen, ägnade vi resten av kvällen åt att bara mysa och somnade utmattade vid halv elva.
Dessutom måste vi ju hinna samla ny energi inför nästa äventyr - Gekås i Ullared!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Helskumt!



Jag kommenterade i ett annat inlägg som plötsligt försvann. Nåja, välkommen hem igen och grattis till fynden.



Kram

2011-08-12 @ 11:26:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Monica

Du tog inte med dig allt regn till Göteborg, vi hade massor kvar här hemma...26 mm igår! Och det regnar idag också! Hittills c:a 100 mm bara i augusti!!!

Fast vi har så sandig jord här, så börjar det bli vattenpölar på gräsmattan!

Ni verkar ha haft det kul i alla fall!

Hoppas att du gjorde några fynd i Ullared!

Kram, Monica

2011-08-12 @ 11:26:58
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: gunsan

Attans också, åkte ni i den där Atmosfear.......jag hade inte åkt om jag så fått betalt;))

kramizzzzz......................nääää tacka vet jag en kexchoklad;)

2011-08-12 @ 14:26:09
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Lena/Aforia

Halloj gumz,

Jodå visst ser jag era fötter men undrar liksom bara sisådär, vart tog regnet vägen :=)

Själv tillbringade jag dagen på Siba och Ikea fast hade hellre åkt till Gekås.

Kramis

2011-08-13 @ 16:46:42
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0