Med två dagar...

...kvar tills årskiftet och den stundande festen med tillhörande jul nyårsklappslek, börjar det bli dags att ragga ihop lite presenter!
Japp, det ska jag och mannen göra idag.
På inbjudningskortet står nämligen som följer:

"Män och kvinnor byter klapp,
köp nåt fiffigt för en 100-lapp.
Julklappsleken kör vi igen,
var person handlar för 50 spänn!"

Alltså, Mannen och jag ska idag uppbringa vars två paket att ha med oss till nyårsfesten.
Jag en till en man, han en till en kvinna och så jul nyårsklappsleksklappar för vardera 50:-
Plättlätt!
Eller inte...



Godmorgon!
(Jo, men jag har faktiskt nästan precis vaknat...för sisådär för en timme sen...)

Kommentarer
Postat av: Diana

Vi hade femtio spänn som maxtak i vår julklappaslek, jag hittade faktiskt en del "rejäla" grejer inne på chlaes olsson. Kniv, lampa, kökshanddukar, datormus m.m.

2011-12-29 @ 11:26:23
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: ♥ Carina ♥

Vad skoj med en nyårsklapplek. Det där skulle man ju kunna köra på midsommar också. Midsommarklappslek :)

Lycka till med inköpen!

Kram

2011-12-29 @ 12:40:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0