Jisses!

Det här blir en lååång dag!
JB kom inte och jag kunde inte somna om, utan är fortfarande vaken och har det varit sedan 04.00.
En ledig lördag och allt!
Så irriterande!
Men jisses, vad jag har fått planerat mycket under mina sömnlösa morrontimmar!
Nu ska bara planerna sättas i verket.
Och den första planen är att gå ut på långpromenad innan frukost.
Tanken är att handla goda frukostbullar på hemvägen.
Fast, det egentliga syftet är faktiskt motionen.
Jag har ju varit alldeles stillasittande, eller jag menar stillaliggande, nu i flera dagar under influensan.
Och jag är ju alldeles livrädd att jag ska gå upp de underbara kilona som jag gått ner sedan i höstas, bara för att jag fimpat.
En del går upp, andra inte och man vet ju inte vilken kategori man tillhör.
Bättre att ta det säkra före det osäkra alltså.
Och ja, jag ska ta det lugnt!
Med tanke på att jag just varit sjuk och det inte är bra att överanstränga sig.
Men jag mår verkligen bättre idag! =)
På med dojjorna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon, låter som en härlig start på dagen! Själv kilar jag till jobbet nu, ciao!!

2011-02-12 @ 07:47:42
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Znogge

I genomsnitt lär man gå upp sex kilo men många går ner dem igen. Jag klarade mig med ett par tre men så var jag också noggrann med vad jag åt...



Lycka till!

2011-02-12 @ 09:33:22
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0