Jag har fått en award...

...eller en kram-utmärkelse...
...av min "gamla" goa bloggvän men tillika ganska nyfunna "syster" i Norr!
Ja, alltså vi kom på för ett tag sen att vi känns precis som systrar för varandra.
När vi talar i telefon är det som om vi känt varandra hela livet.
Bara så gooo är hon, Camilla! ♥

KRAAAM tillbaka!
Och TACK!
Och snart, snart får du den till och med IRL! =)

Jaha...få man då en utmärkelse "bara sådär"...?
Nej, med den kommer, som sig bör, en viss förpliktelse.

Man ska först och främst...
"Krama om den första person du träffar efter att du läst det här.
Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut den på bloggen.
Och så ska man naturligtvis ge kramen vidare till tre goa vänner".

Den första personen jag träffade var mannen på väg till köket.
Han fick en kram i förbifarten. =)

Sen var det ju det här med att berätta tio BRA saker om sig själv...

Jag är bra på att...

...att...att...att...
(Usch, vad svårt att tala gott om sig själv!)

1. ...blogga! =)
2. ...Facebooka!
3. ...grilla!
4. ...planera!
5. ...sola!
6. ...vara mamma! (Jo, det tror jag faktiskt och det sa min "syster" oxå, så det så!)
7. ...barnuppfostran (Om jag själv får säga det. Och det får jag ju, det är ju min blogg! Rättvis, konsekvent, omtänksam men ingen curlingmorsa, vilket jag är stolt över!)
8. ...laga mat!
9. ...shoppa!
10. ...lyssna och känna empati!

Jag får helt enkelt återkomma till detta lite senare...
Sådärja, det var väl inte så svårt ändå! =)

Den första kramen får en person som jag väldigt gärna skulle vilja träffa IRL.
En go' och gla' lärare i södra Skåneland som tillika är en av mina allra första bloggvänner.
En härlig tjej som nästan är lika sommar och strandtokig som jag - Znogge! ♥

Den andra kramen skickar jag vidare till en annan go' och härlig Skånetös, med Norrländskt påbrå, och som jag oxå väldigt gärna skulle vilja ta en lunch med IRL någon dag.
Vi håller liksom till i samma "Neighbourhood" dagligdags, hon och jag - Stattinskan! ♥

Den tredje kramen går till en tredje go' och spännande Skånetös som jag förhoppningsvis träffar på stranden en dag i sommar.
Hon gjort en härlig resa på utbildningsfronten inom taktil stimulering och kan numera stolt titulera sig som beröringspedagog - Boppan! ♥

Stor KRAM till er alla tre!
Och en extra KRAM skickas right back to - min goa "syster" i Norr - Camilla! ♥

Alla mina bloggisar är värda en kram och det får ni här - KRAM - men idag blev dessa tre särskilt utvalda...=)

(PS. Det verkar vara något problem med blogspot.com! Jag kan inte kommentera hos vare sig Camilla, Carina eller Jess! Sen gav jag liksom upp och avslutade bloggpromenaden...DS.)


Kommentarer
Postat av: Thakock

Ja, det är rätt! Ge alla kramarna till skåne ;D

2011-06-14 @ 17:43:39
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för dom fina orden du skrev om mig. Men det är som du säger. Det känns som vi har känt varandra i hela vårt liv.

Och den där kramen IRL...DEN ser jag framemot.

Vill du ha hjälp?

Du är bra på att: Prata,förstå norrländska,du är bra på att vara mamma,fru,ordna studentfester,sola....ja...jag kan fortsätta hur länge jag vill :)

Kram <3

2011-06-14 @ 18:30:17
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Znogge

Tackar, tackar! Jag vet att jag direkt tänkte att här är en som gillar stranden lika mycket som jag gör. Det brukar vara ett gott tecken :D



Kram ♥

2011-06-14 @ 20:00:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

Meeeeeen, va gullig du är! Ja, så klart det får blir en lunch framöver :-)Camilla är för övrigt från samma landskap som mig :-)

Kram ... och god natt? Redan? Va? Okej ;-)

2011-06-14 @ 20:07:38
URL: http://stattinskan.blogspot.com
Postat av: gunsan

Grattis grattis, den var du verkligen värd;))

o vad du shoppade igår, jisses o snyggt låter det också;) o framförallt billigt;)

kramizzzz

2011-06-14 @ 22:45:00
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0