Jävla måndag!

Nä alltså "missförstå mig rätt"!
Dagen har varit hur bra som helst, men den har innehållit ALLDELES för få timmar!
Jag skulle kunna jobba hur länge som helst idag, känns det som.
Mitt skrivbord i morse...



Med giganstiska högar som under dagen spreds omkring i hela arbetsrummet och ut i arbetsstudion, där de kompletterades med 25 st deltagarpärmar med diverse matriser i behov av att fyllas i...PUH!
Jag hann med fem och hann planera för ett antal bedömningar i morron, men när jag klockan 16.20 konstaterade att jag hade 20 to go...ja, då kastade jag in handduken för idag.
Fy farao, vad stressigt!
Och frustrerande att inte hinna med!
I morron (eller onsdag...eller kanske både och) blir det nog till att jobba över igen...
Anledningen till att jag inte jobbade över idag var att boysen hade lovat att ha middagen färdig till mig när jag kom hem.
Mums, vad gott det var!
Näst äldsta sonens kycklinggryta á la spezial...
Nope, jag har ingen bild att visa, för jag var så hungrig att när jag kom på det uppdrag som en sann bloggare faktiskt har, ja, då hade jag redan ätit upp portion nummero dos.
Trist, men sant.
Nästa gång kanske...och då kanske ni även kan få receptet...=)

Ibland blir man förstås jätteglad för vad som kan ligga på skrivbordet när man kommer till jobb en vanlig morron i mars...



Tack min bästa B och kram på dig! ♥

Nu ska jag chilla!
För, vet ni vad?
Jag tänker inte jobba ett smack hemifrån, trots att jag har väskan full med jobbstuff.
Why?
Jag orkar helt enkelt inte!

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Det gör du rätt i, du måste ju vila lite för att orka göra ett bra jobb. Skönt att komma hem till dukat bord=

Kram

2011-03-14 @ 20:35:57
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: gunsan

Du tog ju helt klart rätt beslut nu ikväll, jobbet ligger nog bra där i väskan;))



Vilken stressig dag o såååå mycket att hinna med, vill du att jag ska trolla fram några extra timmar till dig imorgon;))

kramizzzzzz

2011-03-14 @ 22:24:28
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Bara Jag

Ibland hopar jobbet ihop sig - tur att man ändå till viss del kan välja och tillåta sig att "inte orka"!

2011-03-15 @ 13:57:37
URL: http://blogg.rhode.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0