Ogjort arbete

Fredagseftermiddagen segade sig fram.
Trots trevlig samvaro med arbetskolleger, ville en del av mig bara packa ihop och dra till sväris.
Men mycket fanns kvar att göra.
Betade av bit för bit.
Mellan tre och fyra rapporterade jag in närvaron för en av mina två grupper.
Den andra hade jag gjort klart tidigare, som tur är.
Servern var seeeg.
Det gick skitlååångsamt.
Jag stod beredd att ge upp flera gånger, men tänkte att "nä, jag måste göra det här klart".
En kollega konstaterade frustrerat samma som jag - systemet hängde sig gång på gång.
GAH!
Men, klockan kvart över fyra var jag klar och begav mig från jobb.

Klockan 16.38 hade jag fått följande mail i inkorgen:

"Tyvärr hände något med vårt system idag kl.15.41.
Detta innebar att vi var tvungna att gå tillbaka till en backup från kl.15.00.
Allting som gjorts i Filemaker mellan 15.00 och 15.41 idag måste alltså tyvärr göras om…"

Bara att börja om i morron alltså...SUCK!

God söndagsmorgon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmmm...taskigt,säger jag bara. Taskigt!

Men du...jag viker aldrig skjortor. Det får Gubben göra.

Så jag vet inte hur man gör ;)

Du får visa mig då du kommer upp :)

Kram på dig!

2011-03-13 @ 11:19:14
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

å nej va typiskt!

Ha en trevlig söndagskväll

2011-03-13 @ 17:46:48
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: hugan

Ajdå, det var ju otroligt roligt en fredag o allt...

Tur att det snart är måndag igen ;)

2011-03-13 @ 19:39:03
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0