Oj, så bra!

Med anledning av besöket hos svärisarna, missade jag IDOL igår.
Ja, jag följer det, det har jag alltid gjort och tycker det är fantastiskt roligt att se allas (eller de flestas) utveckling. Alla utvecklas ju inte och ska, med rätta, åka ut. Ibland åker fel ut. Och ibland vinner till och med fel. Trots en viss frustration ibland, när det inte blir som man själv tycker, ser jag och njuter av det varje fredag. Så är det bara...

Denna kille, Robin, har jag gillat hela tiden. Vilken röst han har!
Igår slog han alla rekord, när han valde att sjunga HALO och faktiskt gör det bättre än självaste originalartisten, Beyoncé!
Då ÄR man bra! =)

Lyssna och njut! ♥



Själv ser jag just nu IDOL på TV4 Play! =)

Kommentarer
Postat av: Diana

Bättre än Beyoncé... nja. ;) Jag följer inte det alls, nåt år har Batman (och alltså lite jag) tittat på uttagningarna. Men vi har alltid slutat sen. Lite coolt var det när Jay var med, han är ju lite av kändis här i stan redan sen innan.

2011-10-22 @ 15:23:27
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: gunsan

Jag kan bara hålla med, han är sååå otroligt bra o vilken röst;))

Den låten gjorde verkligen hans röst rättvisa;)

kramizzzzz

2011-10-22 @ 22:55:58
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: mickis

Ha sjunger väldigt bra & vilka ögon... lite lik Tom Cruise.... Idol har vi bojkottat iår, jag tycker att det har blivit ut tjatat...



Ha en fin söndag!

Kram

2011-10-23 @ 10:12:37
URL: http://mermickis.blogspot.com/
Postat av: malin

Håller helt med dig Carina! Han är sååå bra :-)

2011-10-25 @ 13:46:18

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0