Söndagen är här!

Och med den, även en liten sväng av tillhörande söndagsångest.
För nä, denna svensk är ju inte ledig i morron.
Nä, jobba i morron och ledig på tisdag.
Himla korkad planering faktiskt.
Ja, av mig...som faktiskt kunde ha lagt in om ledighet.
Tänkte inte på det...:(
Ok, skit i det nu!
Njut av dagen idag, för tusan!
*uppryckning*

Plantering står på schemat, först och främst.
Ja, och så tvätt. I denna blåst lär tvätten bli torr nästan innan den är färdigupphängd faktiskt.
Vackert väder, men blåsigt som fasen alltså.
Det gäller nog att till och med hålla i plantorna och se till att få dem i jorden snabbt som attan, innan en vindhurring griper tag i dem.
Sen är det ju kalas idag.
Syrran har fyllt år och idag bjuder hon på kaffekalas.
Klockan två ska vi vara där.
Och innan dess ska jag...ska jag...japp, det är dags att skrida till verket!

Godmorgon i allas era stugor! ♥

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så det är söndag i dag? Det hade jag helt missat ;-) Nåja, känns ganska ok om du frågar mig. Fast fråga mig inte nästa söndag!



Kram

2012-04-29 @ 10:48:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: mickis

Låter som dui kommer få en bra söndag :-)



Men vilken miss att jobba imorgon... ;-)



Ha en fin söndag!

Kram

2012-04-29 @ 10:49:47
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Vi har också haft vackert väder idag - utan blåst :)

Jag moi har krattat hela gräsmattan idag så jag är ganska nöjd med mig själv ;)

Det låter som du hade en bra söndag framför dig i morse. Men stackare som måste jobba klämdagen i morgon. Men på tisdag är det helg igen :)

Kram fina!

2012-04-29 @ 21:12:58
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0