En alldeles...

...alldeles fantastisk dag, eller faktiskt en helt fantastisk VECKA, är till ända.
Jag är totalt slut i skallen, men bara så nöjd med hur mycket veckan har gett.
Underbart! =)

Jag har varit med om många goa skratt, fått höra många smaskigheter och haft hur roligt som helst.
Tyvärr kan jag inte gå in på detaljerna här...

Just nu håller jag på att städa igenom hemmet.
Två toaletter är nu avklarade, en maskin tvätt snurrar och ett glas vin är snart urdrucket.

I samma sekund som jag nuddar soffan med ändalykten, lär jag ju somna som en stock.
(Kanske lagom tills Mannen landar in från sin fortbildningsresa i Belgien och Frankrike...?!)

Jodå, han har oxå varit på fortbildning; Han utomlands och jag i Malmö...Same same, but different, liksom...;)

Näpp, nu hör jag definitivt något som kallar!
Kan det vara Mr Snabeldrake tro...?!


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Underbart att vara så nöjd med sin vecka=D

Man somnar alltid i soffan på fredagar, oavsett om man jobbat eller varit ledig!Konstigt!

Kram

2012-05-11 @ 20:16:59
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Aurora

men har ni inte varit hemma kan väl dammtussarna inte vara så många.

2012-05-11 @ 21:42:34
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/
Postat av: mickis

Det verkar inte vara någon pigg snabledrake ;-)



Härligt vecka :-)



Hoppas du får en mysig lördag!

Kram

2012-05-12 @ 10:07:27
URL: http://mermickis.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0