80-tal...

...det var då som "det begav sig"...det var då som vi hittade varandra,,,
Och kom att bli ett par i nästan 32 år...
 
Den här har vi dansat "tryckare" till många, många gånger, Mannen...♥
 
 
"Jag vet att jag vill kämpa, jag vet att jag kan, så länge vi har varann..."
 
Ok.
 
Jag tror att jag vill kämpa, jag tror att jag kan...även om vi inte har varann...
 
♥ ♥ ♥
 
"För mig är du det vackraste som finns, för mig finns inget annat.

Det finns saker som alltid fortsätter växa (när allting tar slut) när allt annat har stannat..."

♥ ♥ ♥
 
Jag försöker Mannen, jag försöker...♥

Kommentarer
Postat av: Susanne P

"se på oss nu! Vi står här trots all och håller om varann fast det blåser kallt"
Det är så.....
Vi håller om varann fast det blåser kallt, hur många mil de än må vara mellan oss! <3
Kram

2013-02-01 @ 22:56:26
URL: http://Www.susannep.blogspot.se
Postat av: Diana

♥♥♥♥♥

2013-02-02 @ 10:31:39
URL: http://www.decdia.blogg.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0