Kameralös

Ja, så blev det på Isas namngivningsdag.
Kameran glömdes bort inne i datorrummet.
Där låg den hela dagen. Och kvällen.
Men pappan aka min bror, har lovat att jag ska få lite bilder av honom.
Bland annat informerade han mig om att han fotat tårtan, INNAN någon hade tagit av den, "bara" för bloggens min skull...:D

På kvällen, efter namngivningen, blev det "spontangrillning" här hemma med syrran och hennes kidz.
Men tror ni att jag hade lärt mig något av dagens misstag?
Nope, ingen kamera kvällstid heller.
Det måste vara värmen...haha!
 
Igår inleddes dagen med moln och grådask.
Men så plötsligt sprack det upp och fram kom SOLEN!
 
Väskan packades och vips - så var jag på stranden och fick några underbara timmar där.
 
Idag då?!
 
Grådassigt, småregnigt och genommolnigt.
Än så länge...
 
(29 juli 2012)
(Mannen, som alltid föredrog att stå bakom kameran, saknas i bild...tyvärr...)
 
Här försökte han ta en bild där vi alla skulle komma med. Det gick sådär. Men han är ju med på en liten bit i alla fall...♥
 
 
Och här har en av sönerna lyckats fånga honom då han är upptagen med att fota något annat...♥
 
 
Här ser det faktiskt ut som om han är medveten om att sonen fotar honom och att det är ok...
 
 
Åh, älskade Mannen! ♥
 
*
 
*
 
*
 
 
Gomorron!
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag väntade just på bilderna men nu fick jag en förklaring i stället ;-) Drömde i natt att jag skulle åka till USA med äldsta dottern och hade glömt kameran...

Sol och moln här så vi får väl se hur det blir!

Kram och god morgon!

2013-07-29 @ 10:25:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åse

Ibland har man teflonhjärna, drabbar mig titt som tätt. Fina bilder på dina hjärtan. Kram vännen.

Ps. Visst hörs vi underdagen och bestämmer, när, var, hur. :-)

2013-07-29 @ 12:00:11
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: moi

Ibland kan det väl skönt att få vila "avtryckarfingret"? Och ingen skada är ju skedd nu när nära och kära lärt sig vad det innebär att umgås med en bloggare ;)
Här har vi inget grådask utan sol och värme - som vanligt....
Kram

2013-07-29 @ 17:03:23
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Nu blir jag lite orolig för dig... GLÖMMA kameran? TVÅ GÅNGER???

Hoppas du mår bättre idag. ;-)

2013-07-29 @ 17:22:58
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Men Afro, fy på dig!!! Glömma kameran sådär!
Jag vill ju veta allt! Hur gick det till, hade hon nån speciell klänning på sig och framförallt... hur såg tårtan ut? :)

2013-07-29 @ 17:56:18
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: camilla

Glömde kameran!?
Äh..vem är jag som dömer? Själv ringde jag till frissan i morse. Hon hade fullt men skulle vara snäll att jobba över för min skull. Tror du att jag minns det?
Nä,hon ringde efter en halvtimmes överenskommande tid och frågade efter mig...
Jojo,det var tacken för hon var snäll med mig...
Men nu är jag klippt! :)
Goa glada Niclas ♥...
Kram!

2013-07-29 @ 20:33:49
URL: http://cammo69.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0