"Regnet det bara öser ner..." och "Mina fotsteg i ditt hjärta"

 
 
Om man är en soldyrkare som jag och dessutom har semester, är det inte svårt att förstå att ett väder med regn, rusk och grådassighet, inte gör mig särskilt glad.
Jag blir faktiskt riktigt deppig.
Mer än vanligt.
Tung i sinnet.
Det är inte klokt vad lite sol, värme och värme gör med ens själ. Ja, och tvärtom.
 
Vad gör man då med en sån här dag?
 
JO!
 
Igår fick jag ett paket hemskickat till en brevlåda nära mig.
Från Bosse Lidén.
 
Ett paket innehållande "en bok".
Signerad och allt...
 
 
 
Tack snälla du!

Bosse bloggar, kåserar och författar.
Ja, han skriver faktiskt helt underbart!
 
Boken med den här fantastiska titeln...
 
 
...är hans debutroman.
 
Och jag visste direkt att jag var såld.
Alltså köpte jag boken.
 
"Mina fotsteg i ditt hjärta"
 
 

Så vackert...♥
 
"Mina fotsteg i ditt hjärta"
"Mina fotsteg i ditt hjärta"
 
Det är inte klokt så vackert!
 
Och jag blev genast lite lättare i sinnet.
 
♥ ♥ ♥
 
 
____________________________
 
 
PS. Glöm inte att anmäla ditt intresse för bloggträffen den 12 juli!
OSA - här - senast på fredag (28/6)
 
____________________________
 
Kramar
från

Kommentarer
Postat av: Åse

Läs och njut det gjorde jag , och titeln den är underbar. Kram ❤

2013-06-26 @ 11:49:04
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: moi

Mörkret och regnet drar ner mitt humör maximalt. Sol och värme kan jag i värsta fall klara mig utan..
Men har man semester vill man ju ha det så gott som möjligt så jag förstår dig!

Jag tänkte motsatsen när jag läste boktiteln;
"Dina fotsteg i mitt hjärta"

Kram o lite solsken norrifrån

2013-06-26 @ 13:00:20
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Miss Juni

Gråväder och dessutom REGN!! Ja, det kan väl sänka vem som helst!! Som jag saknar dom ljusa sommarkvällarna efter 2 dagars ihållande regnrusk! Blä!

Boktiteln låter ju helt underbar. Så mjuk på nå´t vis. Var inne på hans sida och läste recensionerna och det var idel lovord!

Kram!

2013-06-26 @ 17:35:59
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Postat av: Znogge

Jag reagerar på precis samma vis tyvärr. Säger tyvärr för jag tror att det påverkar mig mer negativt än vad det borde göra...

Man kanske skulle ta och beställa den boken...

Kram

2013-06-26 @ 18:41:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Micke

sv:
Gött! :-)

2013-06-26 @ 23:36:21
URL: http://loveliferock.blogg.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0