Dagens outfit, IKEA och Let's Dance-meny

 
Ja, det är inte ofta som jag kör "dagens outfit". Har liksom inget behov av den typen av inlägg.
Men idag tyckte jag att det var lite roligt.
Kommer ni ihåg byxorna som jag köpte för ett tag sen...?
De där som Boyzen inte gillade och framförallt inte Ludwig...
De där som blev omnämnda som gardiner...
 
 
I dag var det premiärdags för dessa.
Och jag väckte Ludwig så försiktigt och varnade honom för att slå upp ögonen.
Och hans kommentar och flin när hans mamma uppenbarade sig i dörröppningen sa verkligen allt om vad han tyckte.
Han undrade dessutom om jag har en ålderskris...?! (Ungar alltså!)
NÄ! Verkligen inte!
Jag gillar dem skarpt!
Och jag trivdes i dagens outfit. :)
 
Efter dagens arbete blev det en tur till IKEA med äldsta sonen.
Han skulle inhandla lite smått och gott och behövde skjuts och det fick han såklart.
Och mamman, som "inte skulle ha något", men som tyckte att en tur med sonen till IKEA lät trevligt, ja, hon kom hem 1000 spänn fattigare, trots allt.
För det vet väl alla, att man inte går tomhänt ut från IKEA...?!
Nä, då kan både det ena och det andra vara "bra att ha" eller till och med rena "måsten"!
Dagens "måste-skörd"...
 
 
Jag har faktiskt glömt varför sedanlig sändningtid för fredagsunderhållningen "Let's Dance" plötsligt ändrades och blev torsdagsunderhållning.
Men det kan kvitta.
Idag blir det *Let's Dance" på en torsdag helt enkelt.
En god kvällmacka med brieost och ringlad honung och ett glas rött är förberett.
 
 
Japp, en sån här kväll tarvar sitt lilla götta, som "vinupphovsmannen" själv skulle utryckt det!
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: moi

Jag är sååå avundsjuk på dina byxor! Ungdomar förstår sig inte på mode, så är det bara!
Att fynda på IKEA gör en också på gott humör, man får ju så mycket för pengarna.
Lets Dance byter plats pga hockey VM, ett VM som känns väldigt onödigt.
Kram

2013-05-02 @ 20:04:51
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Laila

Jag tycker att det var en fin outfit som du lade upp. Byxorna år verkligen somriga och härliga. Det är så typiskt barnen att retas. Mina tjejer, 22 resp. 18, retas jämt med mig men de lånar också gärna mina kläder. Ha en fin kväll :)

2013-05-02 @ 20:22:18
Postat av: ♥ Carina ♥

Alltså det är nåt skumt med Ikea. Det kostar liksom fast man inget ska ha...
Vacker som en sommardag är du i din outfit :)
Kram

2013-05-02 @ 21:38:19
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Superfint!
Sen mackan och Morberg....det var ju liksom bara pricken över i! ;)
Kram

2013-05-02 @ 23:39:33
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: znogge

Byxorna är ursnygga verkligen! Hade ett par liknande för några år sedan och älskade dem...

Kram♥

2013-05-03 @ 07:01:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Maria

Du är toppensnygg i de där gardinerna ;-)
Kram

2013-05-03 @ 07:50:17
URL: http://www.maria-jagochdemina.blogspot.com
Postat av: Maud

I like the bralls!!

2013-05-03 @ 15:55:22
URL: http://maudsbravader.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0