Fortsatta kändismöten...

När jag blev hämtad på Umeå flygplats, av de här kändisarna godingarna...
 
 
 
...hade jag redan sett honon på planet - Jan Johansen.
Men jag fattade inte riktigt då att det VAR han.
 
Jag kollade på honom och tänkte att "honom känner jag, det är nog en kollega till Nille..." (Liiite hybris kanske efter att redan ha stött på OCH pratat med en annan kändis...hihi!)
 
Men sedan fick jag hjälp att komma på att det faktiskt var Jan Johansen det rörde sig om. Men om det kan ni läsa mer om här...
 
När vi kom fram till Husum, mötte jag Lassie snön...
 
 
...och faktiskt hade jag kunnat göra snöänglar, om jag hade velat. Men det ville jag inte.
 
Vidare sen mot nästa möte med finaste Carina...
 
 
 ...som bjöd på mumsiga räkmackor...
 
 
Här blev det presentutdelning och en massa pladder, såklart.
 
Tjejerna missuppfattade givetvis gåvan de fick (varsin ljuslykta med formen av en prinsesskrona) och hedde den genast på sina vackra huvuden...
 
 
Och jag tror faktiskt att deras impuls hade lite att göra med att försöka reta en viss "riktig" prinsessa...*fniss*
 
Kvällen fortsatte sedan hos Camilla som bjöd på god mat...
 
 
...kaffe och smarrig tårta...
 
 
Precis innan maten bad Camilla mig hämta en sak ur garderoben...
Och här blev det dags för nästa kändismöte.
För, gissa vad eller VEM hon gömde i garderoben...?!
 
Morberg!
 
 
Mycket fanns att fira denna underbara kväll; att vara i Norrland, att få vara tillsammans...OCH naturligtvis var vi ju bara tvungna att fira att det var Folknykterhetens dag igår...
 
 
Susanne, som tyvärr inte kunde vara med oss IRL, var, på nåt sätt ändå med oss...på Skype...
 
 
Tack för en underbar kväll tjejer! ♥
 
Vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken dag och kväll vi hade!
Och vad vi firade ;)
Tack själv,goding. Utan dig hade vi inte haft det så kul.
Men som sagt...nu laddar vi om för en ny rolig dag/kväll :)
Kram!

2013-05-10 @ 09:58:15
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: livet

men du har ju åkt på fel håll ;-)

hoppas du packade ner dunjacka och stövlar

Hoppas ni får en trevlig helg

2013-05-10 @ 11:23:40
URL: http://www.livetarinterattvist.blogspot.se/
Postat av: Decdia

Jag förstod att de bara gjorde det för att retas, alltså packar du med dig kronorna när du åker hem och ger dem till sin rätta ägare!

Maten ser mumsig ut! Ta nu hand om varandra!
Kram kram

2013-05-10 @ 13:53:18
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Decdia

Sv: Jamen, de där tre räcker. Inte ska de ha mina kronor väl? Vääääääääl? ;)

2013-05-10 @ 14:07:42
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: moi

Jag tror att det är svårt att inte ha trevligt i det sällskapet!
Prinsessan behöver konkurrens och den hon får nu ger henne lite att bita i. BRA!
Nu är det min tur att vara lite avundsjuk på er träff - men man kan ju inte få allt. Eller?
Kram

2013-05-10 @ 17:00:19
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Monica

Ser underbart ut! Så bra du klär i din nya frisyr!
Kram, Monica

2013-05-10 @ 17:17:48
URL: http://tjernhus.blogg.se
Postat av: mickis

Idel kändismöten ;-)

Ha en fortsatt trevlig norrlandsvistelse :-)

Kram

2013-05-10 @ 18:28:41

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0