Lördagen...

 ...ja, lördagen inleddes liksom övriga dagar här uppe.
Lugnt och tungt.
Härligt men besvärligt.

Ja, alltså huvet kan vara lite besvärligt efter de här "dunk-kvällarna" som man har här uppe i Norrland...

 Nåväl.

 Vi softade och tog det lugnt först och sen blev vi bjudna hem till Carina på go'fika.


 

 Tack snälla du! ♥

 På hemvägen i bilen skrek jag plötsligt rakt ut att Camilla måste stanna bilen!

"Vaddå då", undrade hon?!

Jo, men jag såg ju såna fina tussilagon i vägkanten.

"Inget konstigt alls" när man är bloggerska...:)

Dem ville jag ju såklart föreviga.

 

 

 Hemma kom de ju så snabbt och för så längesen att jag inte hann med att fota.

Men här uppe är de ju, som bekant, lite sena...hehe.

 På dagen skulle vi egentligen åka till ett Spa-badhus - Paradiset - men ingen av oss orkade riktigt.

Och på kvällen orkade vi inte heller riktigt nåt.

 

Susanne kunde inte vara med alls eftersom hon var bjuden på en annan fest med andra vänner...hrmpf!

Men Carina kom och slappade med oss andra två slagna hjältar.

Först åt vi...

 

 

 Och så drack vi...

 

 

 Och då började det ordna upp sig igen. :D

Sen spelade vi...

 

 

 Vem som vann?!

 

 

 Jag och yngsta dottern i huset.

Såklart!

Tack för ännu en mysig kväll tjejer! ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

Klart att man vinner då man fuskar ;)
Ja jäklar var trött jag var på lördagen. Men jag skyller bara på att jag fick för lite sömn. INGET annat! ;)
Kram!

2014-05-05 @ 12:33:46
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Okej, ni kanske vann. Men det var bara för att inte JAG var med! ;-)

sv: Du kunde väl ha väntat lite till på Bromma då när du åkte upp? ;-)

2014-05-05 @ 13:47:22
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Susanne P

Hahahaha!
Jag önskar att jag hade varit med er ist... <3

Kram <3

2014-05-05 @ 16:30:56
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Åse

Måste varit som Camilla skriver för lite sömn, vad skulle det annars bero på....... Kram från mig <3

2014-05-05 @ 19:34:50
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0