En vecka...

...till in i september!
Jisses vad tiden går snabbt!
Jag hinner liksom inte riktigt med.
 
Och den inre stressen gör sig påmind.
Sömnsvårigheter.
Massa tankar.
Turbo.
 
Det ständiga dåliga samvetet.
För att inte hinna med.
Allt.
Och alla.
 
Att inte riktigt ha lusten att träffa nån.
Att bara vilja vara.
I fred.
 
Det är so not me!
 
Hur som helst...
 
Även om det just nu känns ganska tungt överlag, har jag finfina grejer att se fram emot.
Oktober kommer att bjuda på ett stort event! :)
 
Visst, jag ska på vinprovning igen.
Den 18 oktober.
Och det ser jag mycket fram emot, eftersom det var så trevligt och gott senast.
Plus att jag var med ett gäng urhärliga människor.
 
Men det är kanske inte riktigt det som jag ser fram emot mest i oktober...
 
Nä, det är nåt annat.
Den 4:e och 5:e oktober!
Då händer det grejer ser ni! :)
 
Men det kan jag inte prata mer om nu.
(Oh, oh...en cliffhanger!
Och vad tycker vi om det i bloggvärlden?! Om det tycker vi INTE! Jag veeet!)
 
När jag talat med de berörda personerna, kan jag kanske berätta mer.
Och senast den 6:e oktober!
Då lovar jag att det finns en underbar uppdatering här i min lilla hörna.
 
Ok.
Back to business!
 
Fredag.
 
Som inleddes med att jag försov mig i morse.
Hörde inte alarmet...eller alarmEN i morse.
Inte ett enda.
På plats 10.00!
Ligger därmed efter i planeringen.
Kommer inte igång.
Alls.
Är bara så trött.
Efter alldeles för lite sömn.
Klockan tre kollade jag på klockan senast i natt...
Sen måste jag ha slumrat till.
 
GAH!
 
Möte i eftermiddag.
"Samkväm" efter det.
 
Men jag vet inte.
 
Jag vill helst hem till min soffa.
Hoppa i jamisen och krypa upp i soffhörnet.
Sippa på ett gott glas vin.
Och bara va'.
 
11.04. pip
Det är långt till kväll...

Kommentarer
Postat av: Moi

Det var ett tag sen jag "var mig själv".
Är trött, trött, okoncentrerad, disträ och trött - sa jag det?
Jag trivs bäst i mitt eget sällskap just nu och bokar inga trevligheter alls. Vill vara tillgänglig.....
Och vad tycker vi om cliffhangers????
Taskigt!!!!
Kram♥

2014-09-12 @ 18:27:28
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Soffie

Ja jisses va tiden går fort kan inte fatta det? Hoppas du får en underbar helg,kramen till dej

2014-09-12 @ 21:21:03
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: camilla

Vill du ha vinprovning kan du ju alltid komma hit. Här kan du prova dricka hur mycket vin du vill. Kanske inte så många sorter, men du får dricka hur mycket du vill ;)
Som sagt...cliffhanger gillas INTE! Därför tar man reda på vad det är innan det är offentligt ;)
P6K! ;)

2014-09-13 @ 08:17:15
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: susanne p

Vissa dagar vill man bara krypa in i sin egna lila värld och bara vara själv... <3

Kram

2014-09-13 @ 11:00:15
URL: http://www.susannep.blogspot.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0