I huvet på Afrodite...

Ja, jag e tebax här...Jag har utövat lite Rousseau-idéer, men det verkade inte hjälpa...
Det e verkligen ett kaos i huvet på mig, får ingenting gjort...Allt bara snurrar runt...
Har ingen inspiration alls...Känns inte som ja kan nånting! Känns t o m som om ja inte e läskunnig längre...
Kan inte ta till mig va det står i böckerna
Nu e det snart PANIIIK!
Kampen mot klockan inleds snart!
Klockan 12.00 på tisdag måste ja va färdig...O de e snart!
Och allt annat som snurrar i huvet...
Julklappar!
Julpyntning!
Julgodis!
Planera för nyår!
Och de e jul om 10 dagar!
Var e julkänslan?
Känns som om ja säger det varje år, men i år e det värre än nånsin!
Vill bara att det ska bli tisdag...Eller nä, det vill ja inte...Jo! Det vill ja nog...
Onsdag är ju första dagen på resten av mitt liv!
Jag längtar till onsdag!


Kommentarer
Postat av: Y

du kommer att klara det galant! jag vet! Ingen tröst kanske..kram

2008-12-14 @ 19:14:29
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Åh, tack Yalda! Visst e de en tröst!

Även om de just nu känns ganska kört...

Men ja e ju inte den som ger mig direkt!

Det SKA gå!

Ha de gott!//Kram

2008-12-14 @ 19:17:09
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0