Paus!


Visst e denna bild fin och visst längtar man dit? (Även om julen snart står för dörren)
Faktiskt en egenhändigt tagen bild, som jag bearbetat...(stolt)

Har inte kommit så långt i min dagsagenda, men kan snart bocka av 1:an iaf!
Pratade precis med min man, som löste ett av mina största problem just nu...bara sådär...TACK! =)

Kan berätta att det inte e så lättsamma saker ja skriver om just nu...deprimerande, men intressanta historiska fenomen...första världskriget, mellankrigstid, socialdarwinism, fascism, nazism...Men de e svårt!
Fattar inte hur våra kära föreläsare lyckas sätta ihop såna omfattande frågor heller...de ska va utredande, diskuterande och analyserande i långa banor! PUH!

Nä, tebax till arbetet nu! Tänk poitivt!
Återkommer säkert senare...(Det här med att ja skulle glömma av min blogg, nja, skulle inte tro de' =) faktiskt roligare än man kan tro)

Kommentarer
Postat av: Yalda

haha välkommen till bloggvärlden. Man blir så beroende så det är sjukt! men kul är det! kram

2008-12-11 @ 12:35:21
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst e de kul! =)

En härlig ventil där man kan babbla ner sina tankar...

Jag som annars e en riktig telefonpratare...känns som om luren fått en konkurrent...(även om de inte går att jämföra)

Ha en fin dag!//Kram

2008-12-11 @ 12:45:39
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0